Livrare & Retur

TRANSPORT GRATUIT LA ORICE COMANDĂ PESTE 300 LEI!

Costul de transport este 16.50 lei.

La comenzile peste 300 lei, nu plătești transportul.

Livrările se fac doar pe teritoriul Romaniei și în țările unde nu avem reprezentanță (pentru aceste detalii, ne puteți contacta telefonic).

LIVRARE RAPIDĂ!

Livrarea se va face la adresa comunicată de dvs, în termen de 24-48 ore din momentul plasării unei comenzi. În zilele cu promoții speciale sau cu conditii meteo nefavorabile, termenul de livrare se poate prelungi. Pentru o serie de produse , acest timp poate fi prelungit, in functie de disponibilitatea stocului. Toate comenzile preluate în zilele de Sâmbătă și Duminică vor fi procesate incepând cu ziua de Luni.

Produsele sunt transportate in condiții optime și vă vor fi livrate împreună cu factura și certificatul de conformitate . La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului, precum și disponibilitatea certificatului de conformitate și a facturii fiscale. Produsele sunt sigilate în ambalajul original al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare. Produsele se livrează în limita stocului disponibil la data confirmării/acceptării comenzii. AFRODITI COSMETICS SRL nu poate garanta disponibilitatea în stoc și în depozit, a tuturor produselor prezentate.

COSTURI DE LIVRARE MINIME!

Costul livrarii este de 18 lei (TVA inclus) pe teritoriul Romaniei.

CONDIȚII SPECIALE

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de vointa www.nailscompany.ro sau a societații de curierat. (condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere etc.). În toate aceste cazuri, un reprezentant de vânzări Nails Company, vă va informa și vă va comunica o nouă dată privind efectuarea livrării, acceptul sau refuzul noului termen de livrare conducând la livrarea sau anularea comenzii după caz.

POLITICĂ DE RETUR

Următorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare. Clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. În ambele cazuri, valoarea în numerar returnată sau produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse. Plata transportului aferentă produsului returnat ii revine clientului. În cazul în care se optează pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la recepționarea de către AFRODITI COSMETICS - Nails Company, a produsului returnat. La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factură de achiziție.

Nu se admit la retur:

Produse care au fost desfăcute

Produse care au fost testate/utilizate

Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse

Produse achizitionate de la alte magazine

Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura sau bon fiscal)

Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:

Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus;

Contactati serviciul Relații Clienți la adresa de e-mail office@nailscompany.ro sau la numărul de telefon 0747 960 397 pentru a primi confirmarea de retur;

Ambalați produsul corespunzător pentru că acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnării;

Expediați coletul la: SC AFRODITI COSMETICS SRL, str. Braniștei, nr 10A, Mun. Drăgășani, jud. Vâlcea prin serviciul de curierat Fan Courier sau GLS.

Dupa recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relatii Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. In cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc). Rambursarea contravalorii produsului va fi făcuta în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului. Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate în pagina de contact. Produsele achiziționate online se pot schimba si în Magazinele colaboratoare Nails Company doar după solicitarea făcută telefonic la 0747 960 397 către un membru al departamentului Relații Clienți și după ce primiți confirmare.

ATENȚIE!

Produsele achiziționate online doar se pot schimba in magazin, nu si returna. Excepție fac ojele achiziționate online care NU pot fi schimbate în magazinele Nails Company. Acestea se pot schimba / returna doar online conform procedurii descrise mai sus.

În situația în care un client refuză primirea unei comenzi plasate pe site-ul www.nailscompany.ro, ne rezervăm dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi cu livrare prin curier. Clientul va avea posibilitatea de a achizitiona produsele din magazinele colaboratoare Nails Company.